01
Jun
08

Biseri rasuti po svetu!

Zaista je sinoc sve tako izgledalo, bas kao u pesmi o rasutim biserima. I nije mi to neka pesma, al ` ispade da je istinita… Svi smo ocekivali ponesto, a nista posebno se nije desilo. Kad bolje razmislim, negde smo izgubili pet godina od proslog slavlja mature…

Prepoznali smo sve nove bore, suvisne kilograme i cudno ocesljane frizure,… Bili smo fini i pravili smo se da ih ne primecujemo. Radovali smo se susretu i ponovo smo imali devetnaest godina.

Bilo je potrebno nekoliko minuta da ponovo postanemo maturanti gimnazije `Stevan Puzic` u Rumi, koji su upravo posli na matursku proslavu!

Lako je bilo setiti se zaboravljenih dogadjaja jer smo svi bili zajedno, onda i sada.

Kratka je bila noc da se sve kaze …

Sretacemo se svake poslednje subote u maju – i nemoj da neko ne dodje dogodine!

1 Response to “Biseri rasuti po svetu!”


  1. October 13, 2008 at 6:15 pm

    Odusevljena sam tvojim radovima.
    Kako kreativnoscu, tako i originalnoscu.Ja takav nakit nisam nikad
    videla a bogami sam dosta proputovala i dosta sajtova “obijala”.

    Blog me odusevljava, totalno.

    Inspiracija i kreativnost na delu.
    Hvala ti na idejma za mastik.Ti si mi bila inspiracija.
    Svestana zeno.

    Gica


Leave a Reply

